Beauty Swap by Beauty Barometer-ediția 2

Mergând pe ideea „și-altă dată o s-o facem și mai lată”, iată ce s-a întâmplat și cea de-a doua ediție a Beauty Swap, evenimentul dedicat schimburilor de cosmetice dntre bloggerițe! Iar dacă la prima ediție lucrurile au fost mai timide, participantele fiind în jur de 40, de data aceasta am sărit la următorul nivel prin participarea a aproximativ 60 de doamne și domnișoare.

10417704_769479809816888_8317589851474495376_n

Pentru mobilizarea uriașă de forțe, care a implicat invitații lansate către participante și sponsori, găsirea unui loc potrivit care să ne găzduiască dar și o bună organizare per total este responsabilă Ani Tătucu, pe care sunt sigură că o cunoașteți și drept Beauty Barometer, alături de spiridușul ei, Dana Make-up.

Despre desfășurarea propriu-zisă a evenimentului vă pot spune că a fost structurată în trei părți: discursurile, tombola și schimburile efective de cosmetice.

11059983_718141044975877_678363467248282146_o

Seria de discursuri a fost deschisă de către domnul Alexandre Eram care nu ne-a vorbit doar despre Melkior, ci și despre cum ar trebui să fie și să se vândă un blogger. Au urmat Adina Halas, care a împărtășit cu noi sentimentele sale la început de blogging, Corina Allan (Pasagera) de la care am primit câteva sfaturi de îngrijire, Camelia Neaga (Colțul Cameliei) care a punctat unele calități necesare oricărui blogger, Adela Manolache de la care am aflat tips&trick pentru videoblogging, Simona Adam, Bianca Mitrea (Qi Cosmetics), Pavlina Marinova (CEO Pick N Dazzle), Mihaela Zimbreanu (salon Beauty Reveal), Alexandra Caciuriac (Marionnaud Paris) și Olivia Dutu (Elmiplant și B.U.).

885652_718126318310683_5588362264938305405_o

11056451_718139534976028_846694098784206847_o

Pentru următorul moment din ordinea de zi, și anume tombola, a fost necesară implicarea sponsorilor: Oriflame, Farmec, Dove, Arome de Lux, Pick N Dazzle, Gerocossen, Go & Fun, essence, Elmiplant, Melkior, B.U., Marionnaud Paris, Braidy, Magnifique Skin, Kitoko, Beauty Reveal, Farmec, Softcup, Colour B4 Romania, Traistuta cu zale, Luxury Perfumes, Herbalife, Paula’s Choice, Iulian Simo Fotograf, Kayus, Qi Cosmetics, Hipocrat, Melvita, DS Laboratories.

În final, s-a dat startul schimburilor! Eu am plecat de acolo cu câteva produse noi, dar m-am și întors acasă cu unele la care eram dispusă să renunț. Am,însă, speranțe că le voi găsi alți stăpâni, pentru că Ani ne-a anunțat deja că își dorește să păstreze tradiție și să mai organizeze o întânire de acest gen în septembrie.

1960816_718140048309310_2881236728023104995_o

În mod clar, ceea ce apreciez cel mai mult la asemenea evenimente este ocazia de a revedea oameni dragi și, eventul, de a cunoaște persoane noi, cu care împărtășesc aceeași pasiune. De data aceasta, am avut plăcerea să o cunosc pe Ilda( Lavander Thoughts) și în offline! Ilda este o persoană pe care o apreciez și stimez și cu care corespondez online, așadar vă imaginați bucuria mea când am aflat că va veni în București special pentru a putea participa la Beauty Swap. Vă arăt o poză cu noi două, care deși nu este cea mai reușită, îmi este cu siguranță foarte dragă!

11245360_370965999772931_1577315008_n

La cum văd eu lucrurile,  astfel de evenimente merită organizate mai des și încurajate de câtre companii deoarece duc la schimb de informații și de cunoștințe și la întărirea relațiilor, lucruri de care avem atât de multă nevoie în această comunitate!

3 thoughts on “Beauty Swap by Beauty Barometer-ediția 2

  1. Draga mea… 🙂
    Iti multumesc pentru cuvintele atat de frumoase, sper sa le merit! Mare bucurie a fost sa te intalnesc! Daca se putea sa imi fii si mai draga… atunci sa stii ca se intampla asta! 😀
    Calda imbratisare, Maria!!!

    See you in september! 😀
    Ilda
    Lavender Thoughts

  2. Pingback: Beauty Swap by Beauty Barometer-ediția 4 | blogul pandorei

Leave a Reply

