Review loțiune micelară Garnier

Dacă la momentul când au început să apară și în România, priveam loțiunile micelare cu oarecare neîncredere și mă întrebam cum ar putea ele să fie la fel de eficiente precum un demachiant clasic, iată că între timp părerile mi s-au schimbat și am devenit o mare fană a acestor produse.

De-a lungul timpului am testat diverse loțiuni micelare, mânată fiind de curiozitate și de dorința de a afla dacă există acolo, undeva, o loțiune care să fie mai bună decât restul! Așa am ajuns să testez loțiunea micelară de la Garnier, despre care sunt convinsă că majoritatea ați auzit deja.

micelara-garnier1Ce promite produsul:

„Soluția micelară oferă cea mai ușoară modalitate de îndepărtare a machiajului, curăță și calmează zonele feței (ten, ochi și buze). Produsul nu necesită clătire.

Pentru prima dată, Garnier introduce tehnologia micelară într-un demachiant inteligent: nu este necesar să frecați pentru a elimina impuritățile și machiajul, micelele capturând impuritățile precum un magnet.”

Cum am folosit-o:

Așa cum este și normal, îmi curăț tenul de 2 ori pe zi, și anume dimineata, pentru a elimina sebumul și alte impurități și seara, pentru a curăța machiajul purtat pe timpul zilei. Recunosc că seara rămân adepta demachiantului clasic, cu care îndepărtez marea majoritate a machiajului, iar mai apoi, cu o dischetă îmbibată în loțiune micelară mă asigur că tenul este perfect curat. Dimineața, însă, folosesc doar loțiunea. De fiecare dată eu am ales să o clătesc de pe ten.

Ce mi-a plăcut la acest produs:

De departe, atunci când încerc un produs nou pentru ten, cel mai interesată sunt de felul în care pielea mea va îi va reacționa. Tocmai din această cauză, simt nevoia să menționez încă de la început că loțiunea este foarte blândă cu tenul, nu îl deshidratează, ba chiar îl lasă catifelat și nu provoacă usturimi sau iritații, nici măcar atunci când este folosită în zona atât de sensibilă a ochilor.

Un plus merită și pentru absența parfumului din compoziție, ingredient pe care, din punctul meu de vedere, nicio loțiune micelară nu ar trebui să îl conțină.

micelara-garnier4

Iar acum, vine partea interesantă: eficiența cu care își face treaba! Ei bine, am supus-o la câteva teste în serile în care am ajuns destul de târziu acasă și am sărit peste etapa folosirii demachiantului, iar rezultatele m-au surprins în mod plăcut! În ceea ce privește îndepărtarea fondului de ten și a rujului, fie el și mat, se descurcă de minune, elimină absolut orice urmă de machiaj și îmi lasă senzația că pielea „scârțâie” de curată (nu, nu sens rău). Chiar și folosită după un demachiant, tot reușeste să mai găsească mici urme de produse cosmetice și să le curețe. Astfel, chiar simt că de când folosesc loțiuni micelare și nu mă mai limitez doar la demachiant, tenul meu chiar are parte de o curățare mai profundă și mai eficientă.

Chiar și ambalajul îmi place, și aici pun accentul pe modul de dozare care lasă să curgă cantitatea perfectă de produs, fără a face risipă.

micelara-garnier2

Ce nu mi-a plăcut la acest produs

Este mult spus că nu mi-a plăcut, pentru că sincer nici nu aveam așteptări mari legat de modul în care s-ar descurca cu îndepărtarea rimelului: nu am simțit că reușește să facă față cu brio machiajului genelor, așadar, recomand, în continuare, un demachiant bifazic drept cea mai potrivită soluție.

De unde se poate achiziționa

Loțiunea micelară Garnier poate fi cumpărată din orice hypermarket sau din lanțul magazinelor DM, prețul este de aproximativ 20-25 de lei, iar cantitatea este de 400 ml.

micelara-garnier3

Concluzii

Pe mine, acest produs a reușit să mă convingă și, cel puțin momentan, îndrăznesc să spun că este cea mai bună loțiune micelară pe care am încercat-o până acum. Mai mult, raportul calitate-cantitate-preț este extrem de bun, cred eu!

Voi ați folosit acest produs? Dacă da, cât de mult vă place, iar dacă nu, v-am convins să îi dați o șansă?

4 thoughts on “Review loțiune micelară Garnier

  1. Pingback: Produse consumate ( iunie 2015) | blogul pandorei

Leave a Reply

