Cum am profitat de reducerile Sephora

Aceasta perioada a anului este una dintre preferatele mele si nu doar datorita soarelui si a vremii perfecte pentru plaja, ci si datorita reducerilor practicate in toate magazinele.

In cautarile mele pentru cele mai bune oferte, nu puteam, desigur, sa ratez Sephora! Iar cum orice intrare in Sephora este un adevarat pericol pentru cardul meu, am achizitionat cateva produse pe care deja am inceput sa le folosesc si pe care doresc sa vi le prezint si voua. In plus, pe cuvant ca preturile lor sunt excelente, deci cititi linistite mai departe caci nu veti falimenta.

reduceri-sephora3

 

Fondul de ten matifiant a fost un produs pe care l-am achizitionat impinsa mai mult de curiozitate. Nu am incercat pana acum niciun alt fond de ten compact si tare imi doream sa aflu daca este un tip de produs potrivit mie sau nu. Asa cum ma asteptam, puterea de acoperire este mica, asadar fetele cu tenul curat s-ar putea sa fie foarte multumite. Datorita faptului ca am anumite zone pe ten mai deshidratate iar acest fond de ten avea tendinta sa se stranga in zonele respective, am decis sa ii dau o alta sansa: pe post de pudra matifianta, desupra fondului meu de ten lichid. Imi place mult mai mult asa! Matifiaza eficient pentru cel putin 4-5 ore si diminueaza aspectul porilor dilatati. Pretul: 19,5 lei!

reduceri-sephora4

 

Blushul, spre deosebire de fondul de ten nu a fost o achizitie spontana, ci o achizitie de nevoie. Avea nevoie de un blush rozuliu, fara particule sidefate, care sa fie pigmentat si usor de blenduit pe ten. Blushul in nuanta romantic rose(10)  indeplineste toate aceste conditii. Pretul: 19,5 lei!

reduceri-sephora1

Desi, in general, sunt adepta fardurilor compacte si mate, datorita faptului ca am pleopele mai uleioase, am ales, totusi, sa risc un pic si sa aleg si un un fard de ochi cremos, sub forma de creion jumbo, cu particule sidefate. Trebuie sa va spun ca nu regret nicio secunda alegerea facuta, deoarece creionul rezista pe tot parcursul zilei, fara sa se intinda sau sa dispara. Nuanta pe care am ales-o eu, 04 taupe,  este un bronz cald, pe care il port atat in machiaje de zi cat si de seara. Pretul:9,5 lei!

reduceri-sephora2

Si cum niciodata nu poti avea suficiente pensule, am ales si o pensula de blush nr.42, ai carei peri sunt fini si care care eu una ma descurc foarte bine. Urmeaza sa vad cat de rezistenta este dupa ce va trece testul mai multor spalari, dar pana atunci ma declar multumita. Pretul: 29,5 lei!

Iar in final, ca orice sephorista care se respecta, si eu posed un card black, drept pentru care am primit un dragut cadou aniversar, in avans: un set de 3 mini-farduri in nuante de bej, care mie imi plac mult. Abia astept sa le pun la treaba si pe ele.

reduceri-sephora5

Foarte important de mentionat este faptul ca aceste reduceri nu sunt disponibile in toate magazinele Sephora! Am constatat, cu un pic de uimire, ca desi toate aceste produse aveau preturi reduce in magazinul din Liberty Mall, in magazinul din Promenada o parte din ele nu erau reduse.

Voi ati profitat deja de aceste reduceri? Ce va tenteaza cel mai mult dintre toate cele de mai sus?

 

5 thoughts on “Cum am profitat de reducerile Sephora

  1. buna, eu am avut surpriza de a ma duce in magazinul nou deschis din 1 octombrie 2015 din bulevardul Magheru si nefiind atenta pe moment am primit un mini rimel si un mini antirid desi trebuia sa primesc 3 mini farduri :)) si astea doar pentru ca am readus aminte ca aveam si un cadou de primit…foarte neatente domnisoarele din magazin, nu este prima “greseala” de acest gen.sa fim atente zic caci s-a intamplat sa-mi iau mai multe oje ce erau la reducere si mi-au pus alt cod pentru ele..au rectificat greseala dar daca nu ma uitam pe bon plateam de 3x oja 😉

  2. Pingback: Favoritele lunii octombrie (2015) | blogul pandorei

Leave a Reply

