Ziaja Peeling Astringent cu Manuka

În toamna anului trecut am avut ocazia să descopăr brandul polonez Ziaja căruia, după testarea câtorva produse, i-am rămas fidelă. Deși produsele sund disponibile pe piața românească de câțiva ani, până recent nu au avut parte de publicitatea pe care o merită cu adevărat, așadar, am să încep prin a vă spune câteva lucruri despre brand.

Produsele Ziaja au la bază ingrediente naturale ale căror formulare îmbină cosmetica cu farmacia și care ating standarde de calitate foarte înalte. Toate produsele sunt testate clinic de către o academie medicală și sunt aprobate din punct de vedere igienic, în așa fel încât ele se adresează nu doar adulților ci și copiilor. Ziaja produce game destinate îngrijirii tenului, corpului și părului.

Peelingul despre care discutăm azi face parte din gama ”Manuka Tree Purifying”. Arborele manuka este înrudit cu arborele de ceai, având proprietăți asemănătoare: este antibacterian, antifungic, purifiant, tonic.

Ce promite produsul:

„Cremă pentru curățare în profunzime cu proprietăți astringent și exfoliante. Reduce eficient imperfecțiunile pielii. Previne formarea coșurilor și deschide porii.”

peeling-ziaja1

Cum l-am folosit:

Trebuie să vă spun că nu încurajez folosirea peelingului mecanic în mod regulat, însă atunci când îmi simt tenul cu adevărat încărcat, apelez la acestă soluție de curățare. Aproximativ o dată la două săptămâni aplic peelingul pe tenul umed iar mai apoi masez ușor, folosind miscări circulare și insistând asupra zonelor problematice. În cazul meu, pe nas și pe bărbie tind să am cele mai multe puncte negre. Ultimul pas este clătirea cu apă călduță.

Ce mi-a plăcut la acest produs:

Niciodată nu am fost o fană a peelingurilor pentru ten cu particule mari și foarte abrazive- mi se par prea agresive, deși nu am un ten sensibil. Textura peelingului Ziaja este cremoasă, lejeră iar particulele pe care le conține sunt deosebit de fine, fiind doar ușor perceptibile în timpul masajului.

peeling-ziaja4

După folosire tenul este mult mai catifelat iar numărul punctelor negre de pe nas este vizibil dimiuat. Mai mult, nu mi-a provocat iritații sau înroșirea tenului. Nu am remarcat o ameliorare a aspectului porilor măriți, dar nici nu pot spune că aveam speranțe mari din acest punct de vedere.

Pentru o utilizare este suficientă o cantitate foarte mică, ceva mai mult decât un bob de mazăre.

peeling-ziaja2

Deși mai puțin important acest aspect,produsul are un miros plăcut, nu prea puternic, care nu persistă după clătire, ceea ce mie îmi place. De asemenea, apreciez ambalajul simplu.

 De unde se poate achiziționa?

Produsele Ziaja sunt disponibile în farmacii și în magazine online, iar prețurile sunt foarte accesibile. Peelingul cu manuka este aproximativ 19 lei.

peeling-ziaja3

Concluzii:

După experiența pozitivă avută cu acest peeling, sunt nerăbdătoare să încerc și alte produse din gama cu manuka. Deja am pus ochii pe gelul de curățare!

Voi ați încercat până acum produse Ziaja? Dacă da, care sunt favoritele voastre?

Leave a Reply

