#5AniDeDanaMakeUp

Înainte să încep să scriu acest articol mă întrebam dacă îmi pot imagina un mod mai plăcut de a-mi începe o sâmbătă însorită de primăvară decât alături de colege bloggerițe, la o cafea, într-un local foarte drăguț și primitor.  Da, cam așa a decurs pentru mine o parte din sâmbăta trecuta, iar acest lucru nu a fost deloc întâmplător! Dana a sărbătorit în avans cu câteva zile aniversarea a 5 ani de blogging.

aniversare-dana-makeup1

Este suficient să o ascultați pe Dana vorbind despre blogul său doar pentru câteva minute pentru a vă da seama câtă muncă, implicare și pasiune se ascund în spatele fiecărui articol scris. De asemenea, tot câteva minute lângă ea sunt de ajuns pentru a vă molipsi cu energie și voie bună. Nu știu cum reușeste, dar deși este mămică, makeup artist și scrie constant pe blog, nu o s-o auzitți vreodată plângându-se. Cred că asta înseamnă să faci lucrurile cu plăcere.

Pentru a sărbători, Dana a ales Tabiet Caffe, o cafenea cochetă și foarte primitoare, care ne aștepta cu cafeluțe fierbinți, perfecte pentru a ne dezmorți de dimineață. Timpul a trecut fără să ne dăm seama iar întânirea s-a prelungit la 4 ore. Am mirosit parfumuri, am glumit, am povestit întâmplări personale dar am purtat și discuții serioase. S-au dat câteva sfaturi legate de blogging, s-a făcut schimb de impresii iar faptul că mereu învăț câte ceva este unul dintre lucrurile pe care îl apreciez cel mai mult la întâlnirile cu fetele din spatele blogurilor.

aniversare-dana-makeup2

În organizarea evenimentului au fost implicați și câțiva sponsori, care merită mulțumiri pentru susținerea acordată Danei: Caffe Tabiet, Sephora România, Elgon România, Melkior, Bioderma, Magnifique Skin, Cosmetic Plant, Famous Luxury, Plantur, Doppelherz, Himalaya, 7th Heaven, On Line, Touch, Ziaja, Flormar, Cupio, Nivea, B.U., Profructta. Super-pozele au fost făcute de Ștefania Dumanoiu.

aniversare-dana-makeup15

M-am simțit deosebit de bine în compania fetelor, iar ție, Dana, îți mulțumesc pentru invitație, te felicit pentru toaată munca depusă cu organizarea, îți doresc multă-multă inspirație și succes cu blogul. Sper să ne redevem cu bine și la următoarele aniversări!

Vă las câteva poze de la eveniment iar pentru a vedea mai multe articole și fotografii vă invit să urmăriți hashtagul #5anidedanamakeup pe Facebook și să accesați blogurile tuturor fetelor participante:

-Dana- DanaStancu
-Loredana- Lory’s Blog
-Oana- Unghiutze Colorate-Happy Nails
-Alexandra- My Makeup Game
-Ira Alexandra- Kind of Ira
-Camelia-For The Sake Of Make-up
-Alina-Alina Anghel Blog
-Mihaela- Ella’s Beauty Corner
-Anne- Lola’s Box

aniversare-dana-makeup5

aniversare-dana-makeup16

aniversare-dana-makeup4

8 thoughts on “#5AniDeDanaMakeUp

    • Lory, îți mulțumesc din suflet pentru cuvintele frumoase. Să știi că sentimentul este reciproc; și eu mă bucur că te-am revăzut!

      Pupici!

Leave a Reply

