La ceai in Bucuresti

Hello, hello!

Dupa cum probabil din titlu ati ghicit, azi va voi vorbi despre un alt loc minunat din Bucuresti in care putem lua ceaiul, dar nu numai. Spun “un alt loc” pentru ca eu am mai vorbit despre o alta ceainarie pe blog(click AICI).

Din fericire, Tea House, pentru ca despre ea e vorba este foarte aproape de locul unde locuiesc, la doar 3 statii de tramvai. Din pacate, in jurul ei sunt doar case darapanate si neingrijite. Poate ca pe de-o parte tocmai asta o face speciala, este ca trandafirul acela care creste intre ciulini.

Nu am decat o poza sa va arat, cu ceea ce am comandat noi ultima data. Daca doriti sa vedeti mai multe imegini, puteti intra pe site-ul lor si o sa vedeti acolo atat poze cu camerele, cat si cu prajiturele, sau cu ceaiuri.

20130703_171448Dupa cum vedeti, ceainaria are si o curte, micuta, dar cocheta si plina de flori pe timpul verii. Sunt atat mese joase, mese inalte cu fotolii si scaune cat si un balansoar . Acolo imi place mie sa stau 🙂

Ianuntru exista : camera bunicii, salonul francez, salonul marocan si separeul asiatic (care este de fapt doar o masa ascunsa dupa un paravan).

Atat inauntru cat si afara, muzica este mereu in surdina, suficient de tare cat sa auzi versurile, suficient de incet cat sa poti vorbi cu cei din jur. In plus, exista o camaruta plina cu jocuri, de unde putem alege de dorim si le putem folosi gratis.

Ultima data cand am fost acolo, impreuna cu iubitul meu, el a comandat un fresh de portocale iar eu o sangria. Freshul a fost bun, dar sangria nu a fost pe gustul meu; cred ca avea prea mult alcool pentru mine. Din partea casei am primit cele doua fursecuri delicioase. Asta este minunat aici: atentia pe care o primesti ca si client, faptul ca toata lumea este prietenoasa , atmosfera intima. La finalul unei alte vizite, am fost invitati amandoi sa tragem cate un ravas.

“Singurul secret al existentei este sa nu iti fie teama. Niciodata sa nu iti fie teama de ce vei deveni.” Budha – Asta scria pe al meu.

Pentru ca ceea ce am comandat a impus servirea in pahare nu va pot arata cat de frumoase sunt canile de ceai si ceainicele. Toate sunt pictate in culori placute si sunt extrem de delicate.

Apropo de ceaiuri, aveti o multime de sortimente, din care nu se poate sa nu va faca cu ochiul macar unul iar recomandarea mea este sa le serviti alaturi de fursecurile casei. Nu va pot spune cu ce sunt, pentru ca in fiecare zi sunt altele proaspete. Au si prajituri si sandvisuri

Asadar, la Tea House nu servim doar ceai ci si sucuri, cocktailuri sau cafea.

Preturile sunt de aproximativ 20 lei la ceaiuri, 10 lei sangria, 15 lei fursecurile.

Pentru ca nu cred ca in cateva randuri si o poza am putut sa surprind farmecul locului, eu va invit sa le treceti pragul, ca sa formati chiar voi o parere.

Am scris postarea aceasta din dorinta de a va oferi o idee de a petrece serile de vara in Bucuresti intr-o micuta oaza verde de liniste, nu in aglomeratie si praf. Sper sa va placa!

 

Pupicei :*

 

2 thoughts on “La ceai in Bucuresti

Leave a comment