Fun beauty tag

Hey!

Saptamana trecuta am decis sa preiau si eu acest tag de la Brumarica, nu de alta, dar nu mai facusem unul de ceva timp si in plus mi-a si placut.

  1. Mergi la intalnire si ai la dispozitie doar 5 minute entru a te machia. Ce produse folosesti in acest caz?

Hmmm, avand in vedere ca oricum nu folosesc “n” produse de machiaj , 5 minute nu suna chiar atat de rau :)) As aplica un bb cream, blush, rimel si ruj.

2.  Alege un trend – ”ochi de pisică” , un blush roz super hot sau gene false sub formă de pene? 

Impulsul initial este sa aleg “ochi de pisica” pentru ca mereu mi-a placut acest tip de machiaj al ochilor. Pe de alta parte, nu ma descurc la realizatul lui, asa ca voi trece de primul impuls si o sa aleg blush-ul roz .

3. Dacă ar trebui să renunți la toate produsele de machiaj pentru două luni sau ar trebui să renunți la toate produsele tale de îngrijire a tenului pentru o săptămână, ce ai alege? 

Fara sa stau pe ganduri spun ca as renunta la produsele de machiaj. Cum am mai spus in nenumarate randuri nu sunt cine stie ce artista in ceea ce priveste machiajul, in schimb, imi place sa am prija de tenul meu , sa il curat si sa il hidratez.

4. Ce produse de machiaj nu îți lipsesc din poșetă? 

Recunosc : car dupa mine o multime de produse, pe care rar ajung sa le folosesc in alta parte decat acasa. Am dupa mine mereu un set cu mini-rujuri, un rimel, o pudra si un blush. Uneori mai am si creioane de ochi si de buze , farduri :))

5. Care sunt acele produse la care te întorci mereu de-a lungul timpului?

Gelurile de dus de la Yves Rocher . Mai nou observ ca am facut o pasiune si pentru gelul anticelulitic de la Elmiplant.

6. Smokey eyes sau buze roșii?

Nici unul nu este exact pentru mine, dar voi alege totusi buzele rosii, pentru ca este mai greu sa gresesti la ele.

7.  Ruj sau lip gloss?

Prefer rujurile.

8.  S-a întâmplat să ajungi să iubești la nebunie niște produse care nu te așteptai să îți placă?  

Sa iubesc la nebunie este cam mult spus. Sa imi placa desi nu aveam cine stie ce asteptari, da.

Daca mai sunt fete care inca nu au facut acest tag dar doresc, sunteti invitate sa il preluati si voi.

Pupici :*

5 thoughts on “Fun beauty tag

  1. Ma regasesc in majoritatea raspunsurilor tale cu exeptia … trusei din geanta.
    Nu sunt o domnisoara adevarata, nu am la mine decat un balsam de buze. ;))
    Pupici

Leave a comment